حسینیه بیت الزهرا (س) شهرستان بردسکن

کسی که عبادتهای خالصانه خود را به سوی خدا فرستد ، پروردگار بزرگ بهترین مصلحت او را به سویش فرو خواهد فرستاد

حسینیه  بیت الزهرا (س) شهرستان بردسکن

فـهمیــ ــده امـ!

"عـَطـَــش" عشقــَم به شمـــا

_تلــظـــی_ شـ ــود میبــَـری مــَــ ــرا...

شماره پیامک:09152509330

سامانه ی پیام کوتاه:500029710112

دل مستو مبتلایی دارم
این شبا حالو هوایی دارم
منو
کربــــلا نبردی باشه
بخدا منم خدایی دارم.....
بخدا میشکنه قلب مادرم
بگذره امسالو 
کربـــلا نرم
دیگه من چه قدر باید دعا کنم
آخه من چه قدر بگم حـــرم حـــرم.....
آقا بطلب...

پی نوشت:
درشب جمعه ی پایانی این ماه عزا
فکر شبهای تو افتاده ام ای کرب و بلا
دست من نیست شب جمعه اگر مجنونم
رمز و رازی است میان تو و این شاه و گدا



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی